Bra helg

Redan fredag, veckan har gått as snabbt. Men hoppas att helgen däremot går saktare :-) Efter skolan så åkte jag iväg till pappa. Var även till julias en sväng förut och köpte mig ett par nya thighs. Har också ätit tacos med familjen, och gud så gott det var. Redan sugen igen, haha.

Är det nån mer än jag som är grymt taggad inför helgen? är super taggad jag, hoppas däremot inte att helgen går snabbt vilket den nog kommer göra. Hoppas dom vinner SM nu, det är dom ju värda vilket gäng som har :-) men helgen med min bästa Ellida kommer bli toppen känner jag på mig. Vi kanske hinner med lite shopping också i hudik. Hon kommer till mig snart, så ska hon sova hos mig och sen tidigt till morgonen rullar bussen mot hudik. Grym helg kommer dert bli!

Ska nog va social mot min söta lillebror nu. Stackarn som får sitta själv och kolla på. pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0