Call your girlfriend

Började dagen med en springtur med Elin, herregud vad varmt det var! kändes som om jag skulle dö av värme. Men vi överlevde iallafall :) Under dagen så kom Ellida till mig. Vi cyklade runt lite och så, sen så bestämde vi oss för att sätta upp studsmattan. Tro det eller ej, men den kom upp till slut. Eller kan väl säga såhär att vi inte gjorde någonting nästan, vi fick hjälp av Elin och Olivia. Resultatet blev ganska okej faktiskt, haha :)

Senare mot kvällen så studsade jag och Ellida med Elin Emma Olivia och Emelie på studsmattan. Ojoj vad vi flög, hehe :) var ute ett bra tag faktiskt, men kul var de!

Var förut och åkte fram och tillbaka ifrån Uddeholm, skulle hämta victor och mera. Men kom hem tillslut efter en timme eller nått. Nej nu tackar jag för mig, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0