Glad påsk

Igår så var jag på kalas för Farmor har fyllt år. Var folk precis överallt, men blir ju så när man har en stor släkt! haha. Efter kalaset tog jag och familjen en cykeltur ner till Jonas kompisar. Där blev det påskmat, väldigt gott fast mäktigt..

Idag fick jag gå upp tidigt, men äsch har ju påsklov så har att några dagar på mig att sova. Men skulle iallafall ut och kolla när Jonathan och Tove gick påskparaden. Så söta så var dom! Åkte sen hem och bara mådde i det underbara vädret, bytte om till bikini och var ute och solade. Är ju som om sommaren är pågång? eller vad? hoppas detta håller i sig nu, för åh så härligt :) Klockan fyra ungefär åkte jag, Linda pappa och Tove till Lindas föräldrar och blev bjuden på mat (påskmat) ännu en gång, men alltid lika gott.

När jag kom hem gick jag iväg till mamma, där var jag ute och chillade bara typ. Sen startade vi grillen och det blev hamburgare. Vi gick och satte oss vid grannen sen och pratade där. Har nyss kommit in därifrån och är nu nerbäddad i sängen, myspys med mig själv :) haha. ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0