Goood

Helgen har varit kanon kan jag börja med. Fast vi hann inte med så värst mycket jag och Ellida, inte så mycket som vi tänkt oss iallafall. För vi tänkte att vi kanske skulle hinna med att shoppa lite, men den tiden hann vi tydligen inte med. Tiden räckte inte till. Men annars så har lördagen/söndagen varit kungligt bra. Kvällen igår var ju väldigt lyckad ;-) vill bli stooor! sen säger jag inte mer.. Men hibs förlorade matchen igår med 4-5 dock, herremingud vad nervös jag var då. Hjärtat slog snabbare än förr. Men dom bet ihop och spelade idag då dom vann med 13-8, grattid hibs till sm-bronset. Lyckad helg!

Efter en lång bussresa med väldigt mycket huvevärk så åkte jag till pappa en sväng. Fick mig lite mat i magen som var väl behövligt. Och nu så är jag as trött, är inte taggad för skolan imorgon precis. Neeej! när får jag sova?

puss

sitter här just nu och ska snart dra mig in i duschen . blir innebandy ikväll med underbara ellida , var faktiskt ett tag sen, så det ska bli väldigt skoj.
my hero

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0