Hold it against me

Ojoj vad dagarna flyger iväg, hit och dit. Hinner ju inte ens med att blogga, men orkar verkligen inte! sover typ hela tiden, är helt slut :)

Söndag: Vaknade ganska så tidigt, senare så kom Klara till mig och vi taggade upp för match med att spela innebandy. Vi gick sen in och tog oss en fika, mums. Åkte iväg till Ekshärad vid halv fem ungefär. Vi vann med 8-2 mot 95/95orna. Ganska så stolt ändå :) haha. Fick beställa oss pizza när vi kom hem, och fy vad gott det var! åt som en häst :)

Måndag: Var helt död när jag skulle upp på morgonen, men hoppas veckan går as snabbt. Efter skolan så var jag ute i det härliga vädret, var ju jätte varmt ute! tyckte det var för varmt även fast jag var i linnet bara, men jag gillar det. Åkte sen efter det och köpte mig färg, blondie here i comeeee. Åkte sen på kvällen och tränade, tyckte det gick riktigt bra faktiskt! yeah.

Idag: Var lika seg idag när jag skulle upp, usch. Men skolan gick väl hyfsat bra idag, snabbare än vad jag förvänat mig iallafall. Just nu så sitter jag nerbäddad framför tvn, har ingen aning om vad som händer senare. Eller jo, ska färga mig så ska bli spännande att se :) ciaociao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0