I felt it in a heartbeat

Kan säga såhär att jag inte har gjort nått idag ungefär. Vaknade onödigt tidigt och har bara chillat vid datorn resten av dagen ungefär. Var ju meningen att jag skulle vart med Klara fast blev ändrade planer. Även så är det snart dax för att packa för mora, är så sjukt taggad! har redan spring i benen, fy vad roligt det kommer att bli.

Imorgon ska jag spendera min dag med Ellida! super v

Kort och ointressant inlägg, men har inget mer att bjuda på -  pusspuss

Grattis till min underbara vän Elvira. Hoppas du fick den dag du önskat dig! älskar dig <3

Kommentarer
Postat av: Elvira

Tack goding, älskar dig ! <3 <3 <3

2011-04-27 @ 13:05:11
URL: http://minimizer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0