I'm doing my own little thing

Gött med fredag! och denna gång får jag inte skriva att den går snabbt, för då kommer den göra det! men gött med helg iallafall :)

Oj, var ut en sväng förut och trodde helt klart att jag skulle blåsa bort. Herre min gud vad mycket det blåste, fick skynda mig in lika snabbt som jag kom ut. Haha!

Börjar helgen med att ikväll blir det att kolla innebandy med mina bruds. Sen blir det väl mys med familjen framför tvn, dock så är inte min äldsta bror hemma för han är i umeå han. Men får väl klara mig några dagar utan honom, men kommer inte kunna slå ner någon men får väl leva med det :-) nu ska jag ta mig nått att äta på, puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0