I'm falling

Kan börja med att igår så invigde jag fotbollen för första gången iår, var väldigt väldigt roligt faktiskt. Så ska bli kul till sommaren att få spela ute :)

Ojoj, redan torsdag. Men klagar inte! det bästa med skolan idag var ju lugnt idrotten, herre min gud vad roligt det var! vi hade nämnligen discodans med 9an, längtar redan tills nästa torsdag! då ska det dansas, haha :)

Men äntligen är det snart helg, fredag imorgon! gud så gött. Men helgen ser jag fram emot, imorgon efter skolan ska jag iväg till karlstad och kolla tapeter. På kvällen blir det massa mys och grillning med familjen. På lördag blir det cup i forshaga med världens bästa lag, betyder att jag måste gå upp tidigt på lördan! så behöver att tagga till riktigt imorgon nu. Sen på söndag så blir det fotbollsträning i två timmar eller var det var. Ska också bli väldigt roligt v


Kommentarer
Postat av: sara

jag har frågestund på bloggen, ställ gärna en fråga :) http://ssaaraaaa.blogg.se

2011-04-17 @ 15:15:56
URL: http://ssaaraaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0