Livet leker

Oj, nästan så man skrattar vad dålig jag är på att blogga. Men tog tag i det nu efter jag fått lite skäll av mollie :)

Fredag: Efter skolan så åkte jag direkt till Karlstad med pappa. Hittade mig ingen fondtapet men åker imorgon och kollar igen! nu måste jag ju hitta mig en :) Dirket när vi kom hem blev det grillning och mys med familjen, en superbra fredag!

Lördag: Var ju till Forshaga då och spelade en cup med laget, cupen hette pink chicken. I början av den första matchen var det lite tajt, men sen så rullade det in mål - lika med dom andra matcherna. Så vi fick oss att ett guld tillslut, underbart!

en för alla, alla för en


När jag kom hem så var jag helt slut! kändes som om jag bara skulle rasa ihop, så himla trött var jag. Så somnade välidgt gott på kvällen sen vill jag lova. En väldigt bra lördag, Hagfors IF <3

Söndag: Vaknade faktiskt ganska tidigt då, fast ångrade det ju såklart imorse.. Var vid pappa hela dagen, var även ner och lyssnade på teorin med fotbollen. Ska bli spännande när matcherna början dra igång :) På kvällen åkte jag till asplund och sköt med klubban ett tag. Blir aldrig nöjd på det! aldrig någonsin :)

Måndag (idag): Var ganska så seg imorse när jag skulle upp. Kände mig inte alls bra när jag vaknade, kändes som om jag skulle rasa ihop, kände mig sjuk helt enkelt. Men jag bet ihop och tog tag i mina krafter och åkte till skolan ändå, vill verkligen inte ligga efter så. Fast jag mådde inte så himla bra i skolan, men men. Efter skolan gick jag och gosade med tove ett tag. Vi åkte sen ut och kollade på tapeter, vi hittade dock inga så imorgon blir det Karlstad och kolla tapeter. Vi ska även shoppa, fast fattas bara att jag har inte värst mycket pengar! eller det är nog så att jag är snål. Haha. Under kvällen blev det grillning he-he.

Imorgon så ska jag ju som sagt vara ledig och åka och kolla på tapeter i Karlstad. Så ska försöka hinna med att blogga imorgon :) pussar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0