Not without you



Du är min bästavän, min allra bästavän. Den jag vågar att berätta och erkänna allt för utan att skämmas. Det finns verkligen ingen som är som dig, du är så speciell för mig. Du är alltid som mitt hjärta och det kan jag inte leva utan. Du ska ha en sak klart för dig, du är en del av det mest bästa jag någonsin träffat. Innan du var min vän, så kändes det så svårt och det fattades en glasbit ifrån mitt hjärta. Men sen när du kom, allt var som att vända på en hand. Allt gick så lätt, och mitt hjärta blev helt. Det var du som fattades, och nu är det du som är mitt hjärta. Det är du som gjort det helt och du är hela mitt hjärta för mig. Du gör mig så stark och säker på nått höger och vänster, jag förstår verkligen hur du lyckas med allt. Att va så bra och snäll och allt, du är för snäll i mina ögon. För du kan inte vara dum, varje gång så ställer du upp för mig. För när jag som helst vill släppa en tår så är det alltid du som gör mig starkare och gladare, och när jag som helst bara vill bort, bort härifrån så är det alltid du som stoppar mig påvägen dit. Jag är så himla tacksam över det. Så himla mycket ska du veta.

Jag säger inte allt detta för att vara snäll mot dig, för jag vill bara vara ärlig emot dig och jag hoppas verkligen du läser detta och litar på mig. För du är den mest fantastiska personen jag någonsin träffat.

Allt du gör för mig, så känner jag att jag vill att du ska veta att jag finns alltid lika mycket för dig, som du finns för mig. Fast ännu mer. Jag vill att du ska veta att jag vill aldrig att du ska va orolig att jag ska lämna dig eller att vi ska skiljas eller nått, för det kommer verkligen aldrig att hända. Inte för 7847548973897689 kronor ska du veta. För det finns verkligen ingen som kan skilja oss åt, vi sitter fast på nått vis som inga andra kan. Vi är bästavänner bättre än förr. Mitt hjärta skulle inte slå utan dig, för det är för dig som mitt hjärta slår. Du är min bästa syster, och min bästavän som jag älskar tusen miljoner varv runt jorden

En gång bästavänner, alltid bästavänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0