Some are better than others

Var ju som sagt och kollade på innebandy förut med Klara, Wilma, Ellida Victoria och Mathilda. Jag och Klara fick oss att många gott skratt ;-) så när matchen var slut så fick jag skjuts på cykeln av bästa Klara. Roligt var de! Kom hem tillslut, var inte det lättaste eftersom det blåste så otroligt mycket. Men vi överlevde!

Tacos var serverad när jag kom hem så åt mig proppmätt av de. Kollade sen talang med famlijen, allitd lika mysigt.

Imorgon ser dagen toppen ut, ska kanske till karlstad och kolla på tapeter eller så blir det stan med mamma en sväng. Sen under kvällen tar jag och Klara cykeln till "nöjes" och köper oss gott och sen så blir det film hemma, en myskväll med min saknade vän.

Även på söndag ska det bli roligt, ska ju spela match då med mitt underbara lag. Så bäst att jag och Klara taggar upp ordentligt imorgon tills matchen ;)

pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0