The only one for me

Korta ord blir långa när jag säger att jag älskar dig
för allting som du är och du tog mig på fötter igen
Tre ord och jag faller direkt, du och jag det bästa som har hänt
se mig i ögonen, de jag förstår nu
jag vet att vi båda vi behåller i en evighet
förlåt mig, om jag tvekar ibland
men jag lovar att bättra mig precis som jag har sagt
och känner du dig ensam, är du aldrig till besvär
för när du behöver mig kommer jag redan vara där
en bra vän som fanns där ifrån början
du förlät mina fel och tog bort den onda slöjan
för när alla andra svek, var det du som stog kvar
berättade för mig hur värdefull jag var
du är stjärnan som föll, ifrån himlen ner till jorden
utan dig vore jag bara en av miljoner


Det finns så mycket bra om dig, fast på ett sånt speciellt sätt. Jag har alltid insett och varit bestämd över att vi är bästa vänner, vi är dom som håller ihop på ett speciellt sätt. Vi har det där lilla extra som vi klarar tillsammans som inga andra klarar. Jag känner mig så trygg med dig på det sättet du gör mot mig. Minnen vi skapar med varandra är sånt som finns kvar hela livet, mår så otroligt bra av att få dela dom timmarna med dig. Dom timmarna vi gör på en dag med varandra. Kommer aldrig vara så att nått kommer imellan oss, för då borde det att vara nått otroligt stort om det är så. Men vilket kommer inte hända. Vi är för starka tillsammans för att nått sånt ska hända. Det är som så att innan vi blev vänner så fandes det ett pussel som inte blev klart, det fattades en bit. Sen så blev du och jag bästa vänner, då kom den där pusselbiten och pusslet blev helt. Vi sitter fast och det har alltid vart nått som har fattas för mig och det var du. Du gör mig så speciellt glad, när jag är med dig så får jag ett speciellt leende. Ett leende som ingen annan lyckas med, och det är pågrundav dig. Du är en sann vän för mig, en vän jag kommer hålla mig till tills döden skiljer oss åt. Du är min favorit och jag älskar dig v

Vi skapar minnen för livet:
   
  

En gång bästavänner, alltid bästavänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0