I have not realized that it's true

Ojoj vad trögt det går för mig med bloggningen, men jag är helt slut. Så jävla trött hela tiden och jag vet inte varför.

Men vi spelade ju som sagt match mot Edebäck igår, vi vann tillslut med 4-2 eller nått. Skööönt! vi ska spela mot dom igen till söndag, fast i exär :-)

Ja idag så hade vi studiedag som satt väldigt bra. Fick sova ut mig riktigt, men ändå så har jag varit trött och seg hela dagen? hmm.. Men jag var och tränade förut, var så himla trött men fick bita ihop. Kändes så bra för jag fick spela med Klara, du är för bra gummsi. Hoppas det fortsätter såhär :-)

Åkte till pappi en sväng, där fick jag mig fisk och mos. Fy vad gott det var! fick sen gå hem till mammi tillbaka och kollar just nu på lyxfällan. ciao




Kommentarer
Postat av: Klara

Jag älskar dig

2011-04-08 @ 14:28:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0