We all die young

Igår när jag skulle bli blond, hade torkat håret så blev inte resultatet som jag tänkt mig precis. Var brun som jag var innan? helt otroligt enligt mig. Trodde skarpt jag skulle bli vanliga tilda, men ikke! blev som jag var innan, brownie. Men får väl ta ett nytt försök snart :) men var inte så glad igår nej, men men. Tur att jag har hår iallafall, haha.

Nu har redan halva veckan gått, känns en stor lättnad. Har nyss dammsugit för mammi, duktig jag är va? Strax så kommer kusinerna och firar Herman i efterskott. Ikväll blir det årets första fotbollsträning också, spännande!


Kommentarer
Postat av: Anonym

färgade du hela eller slinga du?:) tror de är bättre med slingor för de är mindre risk för orangea färgen man inte vill ha.

2011-04-13 @ 21:37:29
URL: http://lisajohanssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0