900 rikare!

Redan lördag idag  men har inge ångest för har en hel vecka på mig att va ledig så jag klagar inte :-)

Min lördag har bestått av kalas hemma vid pappsen. Släkten har firat mig och jag är nu 900 rikare och det sitter fint det när jag ska till karlstad och handla. Har 1500 sammanlagt i pengar, 500 kronor presentkort på bergvik, 200 på gina. Plus att mamma ska betala det mesta jag vill ha för det är som en present jag fick när jag fyllde år! toppen :-)

Ligger just nu i victors säng och har nyss smakat chips av han, och det är hans egen chipspåse. Meen stackare!! men han får jämt låna saker av mig eller nått så va värld de!

Ikväll blir det pizza och familjemys med familjen. Imorgon ska jag ner och kolla när jas spelar också :-)

puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0