"A day to remember"


Igår var det din dag älskade vän. Jag tänkte på dig hela dagen igår och jag önskade så gärna jag var vid dig då mollan. Jag skulle komma till dig, ge dig presenter och krama dig i masser tusen gånger om. Hoppas du fick den dag du önskat dig och hoppas du fick det du önskat dig, det förtjänar du verkligen, en sån som du förtjänar alltid det bästa. Tänker på dig hela tiden. Och grattis ännu en gång bästa vän. Din nästa födelsedag, då vill jag va vid dig och göra allt det där. Jag älskar dig tusen varv runt jorden mollie pejlycke ♥

"You are simply the best- Tina Turner" bara din låt







Grattis världens bästa. Inte utan dig


Kommentarer
Postat av: mollie pejlycke

Tack älskling!! Dock var dagen inte så bra så.. men tack ändå <3

du är allt, ingenting utan dig

2011-02-02 @ 16:19:13
URL: http://mollanskrollan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0