Beautiful

Nu måste jag skynda mig med detta inlägg. Håller på och ser på en film och det är reklam nu så tänkte jag skulle passa på!

Var ju som sagt och spelade match i Kil igår. Gick inte som vi tänkt oss, 1-1.. Ett plus på att jag träffade världens bästa Mollie. Och vet ni? fick världens finaste present av henne! fick ett halsband som det stod " sister " på. Jag är super duper nöjd och kunde inte fått bättre. Nån helg nu snart så kommer hon på besök till mig och längtan blir bara större och större. " Du är bäst, jag älskar dig"

Var på rally förut med Ellida. Ojoj vilket kaos kan man säga! folk hit och dit, exakt överallt! var väl tur att jag inte tappade bort Ellida iaf. Vi var inte där alls länge, var där så kort tid så vi hann inte ens att se när dom körde pga av att vi frös tårna av oss så det blev lite panik.

Nu ska jag gå till mammi då vi ska mysa ner oss i soffan och kolla på film. Ha en trevlig lördag sötisar


Världens bästa vän

Kommentarer
Postat av: mollie pejlycke

Du är min vbbv syster mj ♥

2011-02-13 @ 18:54:56
URL: http://mollanskrollan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0