Dag 01 - om mig

Ja nu ska jag berätta om mig, men vad ska man skriva om mig?

Jag heter Mathilda Jansson och är 12 år. Jag är en väldigt tjej som skrattar åt nästan allt, har en sån humor att jag kan bara börja skratta åt nått som ingen annan förstår varför, men sånt gillar jag! Jag älskar verkligen att skrata, speciellt med dom som jag tycker om som mest.

Jag bor i den lilla hålan som kallas Hagfors. Trvis väl både och här, men bättre än ingenting. Haha grym!

Jag spelade innebandy och det är en av dom sakerna som är det bästa som finns för mig. Jag spelar i en högre serie än dom i min ålder och mitt lag är världens bästa. Började också att spela en match med div 4 för en månad sen eller något. Och kan säga att jag älskade verkligen att spela, att bara springa, kämpa, och sånt älskar jag verkligen. När jag då spelade med div 4 så gick ja göra mig tre mål och la en straff som jag sätte också. Kände mig väldigt nöjd över det resultatet. Men innebandy är som sagt nått jag inte skulle kunna klara mig utan, ska satsa på det så långt det bara går.

Mina underbara vänner, dom finns i ur och skur och skulle inte kunna klara mig utan dom heller. Dom gör mina dagar och ger mig ett stort självförtroende. Jag älskar dom!

Har en underbar familj som jag älskar.

Det var lite smått om mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0