Dag 03 - mina föräldrar

Mina föräldrar

Min pappa Jörgen som är världens bästa pappa. Han blir ärligt talat aldrig riktigt riktigt arg på mig utan skrattar mest och jag älskar det. Han skjutsar mig överallt när jag som helst vill. Han ställer alltid upp för mig och våran humor går inte att låta bli att skratta åt. Vi skrattar alltid lika mycket åt den, jag älskar det. Varje gång han åker till Norge är jag jätte rädd att det ska hända honom nått så jag är otroligt rädd om honom och vill aldrig förlora han. Jag älskar min pappa otroligt mycket!

Min mamma Pernilla är världens bästa mamma. Hon skjutsar mig exakt överallt och ställer alltid upp för oss, mig Victor och Herman. Hon skjutsar på träningar, matcher, till kompisar, till affären, dit vi vill osv. Hon gör verkligen allt för oss och vill oss alltid det bästa. Hon har en sjuk humor som alla skrattar åt, jag håller på dör varje dag vad jag skrattar åt henne. Jag skulle inte kunna klara mig utan henne, jag älskar min mamma otroligt mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0