Dag 07 - min bästa vän

Jag har väldigt många vänner som står nära mig och jag tycker om dom alla. Men visst, finns vissa vänner man har mer kontakt med än andra.

Den personen jag delar mina dagar mest med, skrattar med, gråter tillsammans med, skäms tillsammans med, den jag berättar allt för är Ellida Moss. Hon är min bästa vän och hon ställer verkligen upp för mig i ur och skur och vill mig alltid lika väl hur illa det än är. När jag som helt bara vill försvinna och bara vill bort, så är hon alltid den som gör så jag stannar och ger mig ett stort självförtroende. Jag skulle aldrig, aldrig någonsin klara mig utan denna människa. Vore ärligt talat ingenting utan henne, inte ett enda ärligt talat. Hon är och förblir min bästa ♥




Kommentarer
Postat av: syster din

du är mitt allt , min dag , min bästa vän.

älskar dig mer än vad du kan föreställa dig , mer och mer för varje dag.

<3333333333333333333333333333333333333333

2011-02-25 @ 23:08:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0