Dag 11 - mina syskon

Nu ska jag berätta om mina syskon :-)

Jag har 4 syskon, två vid mamma och två vid pappa.

Min lillasyster Tove fyller 1 år till lördag och är ärligt talat världens goaste. Direkt jag kommer hem till pappa så tar hon armarna mot mig, för hon vet alltid vart vi ska och det är till jonathans rum och hon älskar att va där, så go. Även fast hon är så liten, och inte ens kan prata så betyder hon så himla mycket för mig, har verkligen insett att jag inte vore nått utan min lillasyster. Kommer stötta henne i vått och torrt, också kommer jag finns för henne dag som natt. " Allt för min syster". Jag älskar min lillasyster!

Min lillebror Jonathan är 8 år gammal och är så himla bra. Varje gång vi ses så skojbråkar vi alltid och de älskar jag, tror han också gillar det. Vi skrattar ofta tillsammans och mår bra av varann :-) vi är väldigt nära varandra och vi har våran egna humor. Kommer finnas för honom alltid med! Jag älskar min lillebror!

Min lillebror Herman är 3 år gammal och fyller 4 i mars. Han är så otroligt go och han är så go även fast han är en liten plutt :-) många skrattar åt honom och sånt gillar jag. Jag spelar innebandy med han varje dag ungefär, direkt jag kommer hem så säger han "kan vi spela innebandy mathilda?" dudne så go :) mår alltid bra när jag är med honom och kommer alltid att finnas för honom vad det än är. Jag älskar min lillebror!

Min storebror Victor är 18 år och fyller 19 iår. Han är kung i måleeet och han är så bra utanför planen också. Vi skrattar väldigt ofta med och till varandra. Vi har våran humor som ingen annan kan slå ärligt talat, jag älskar det :-) snart så flyttar han säkert hemifrån och vill verkligen inte! vem ska jag bråka med då och slå ner tillexempel? nej usch, kommer inte klara mig. Men jag vet att han alltid kommer finnas för mig, och kommer alltid att finnas för han med. Vi är väldigt nära varandra och jag älskar det. Jag älskar min storebror!

Jag skulle inte kunna klara mig utan mina syskon. Dom gör verkligen mina dagar och dom kommer ge mig en sån bra framtid. Alla mina 4 syskon står mig nära och dom är så bra för mig. Jag kommer verkligen att finnas för dom dag som natt vad det än gäller, kommer alltså göra allt för dom, för vill dom alltid väl. Vill aldrig att något ont ska hända dom, utan jag vill alltid att dom ska må bra och va trygg. Jag älskar dom så otroligt mycket <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0