Det var inte igår precis

Fan vad dålig jag är på att uppdatera, nån borde komma hem till mig snart och snacka lite allvar med mig :)

Igår var Ellida med mig hem efter skolan, vi fortsätte med våran fotografering. Blev inte lika bra resultat som förra gången men imorgon väntas ännu mer fotografering så hoppas det blir bra resultat :)

Slutade klockan ett idag, var en dryg dag som jag verkligen hatar.. Men kom hem till slut iaf då jag gjorde mig pannkakor. Mästerkock? haha dom gick att äta iaf :)

Håller på att packa väskan nu och sätter på mig kläder. Drar snart ner till älvstranden och lirar lite innebandy! super gilla. Ska göra klart det sista nu och skriva lite med mollanskrollan ♥ puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0