Detta är underbart

Efter jag kom hem efter en obeskrivlig vinst och med en guld medalj runt halsen så var jag så trött och mådde så bra. Kan säga såhär, mitt lag får mig verkligen att vilja kämpa och dom ger mig ett självförtroende och vi kämpar för varandra och tillsammans.

När jag väl kom hem så åt jag mat och la mig och bara njöt av vinsten. Var helt slut kan jag säga! mindre bra med att jag har sjukt ont i jumsken, jag sträckte mig där i sommras så nu kom det tillbaka igen. Så jag hade ruskigt ont innan finalen förut och jag trodde ärligt talat inte att jag skulle kunna va med. Men jag bet ihop och kämpade så mycket jag kunde och det gick faktiskt åt rätt håll :) Annars så har jag spelat lite innebandy med herman, LITE KUNG DÅ!

Sitter och lyssnar på musik och får huve värk efter all tjat herman pratar.. Åh! Ska snart ta några fotsteg in till min bror och vi ska mysa ner oss i godispåsen och kolla på wallander. Jag var så snäll så jag hämtade godispåsen och då var han så snäll så jag får komma till han. CIAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0