I miss the one you were at the beginning

Så nu vet alla vad jag menade med att jag skulle berätta det ikväll. Det var att victor har fått körkort :) litte gött eller så nej!

Kom nyss hem ifrån träningen, så har jämt nyss klämt i mig smörgås och mjölk. Sitter alltid fint i magen det! ska också snart hoppa i säng och dejta min kudde.

Imorgon vid halv sex åker jag och kollar på damlaget med Moa. Mollie kommer jag förmodligen att träffa vilket innebär underbart. Så dagen imorgon ser kanon ut!

Nu ska jag hoppa i säng och fixa lite saker. Kram


eyes

Kommentarer
Postat av: moa

ny blogg, kommentera bevaka sprid vidare :)

puss

2011-02-09 @ 20:28:25
URL: http://moaanyborg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0