If I were you..

Har vart med Ellida hela dagen. Vi har skrattat så otroligt mycket, men mår super av det, speciellt av att få dela det med henne. Vi skulle ut i snön lite, och väl innan vi kom ut när vi skulle fixa saker så håll vi på att bryta ihop och vi har skämtat hit och dit. Min söndag har varit super, och du gjorde den! E.M

Väl nu så sitter jag och gottar mig med min lilla godispåse. Var med Victor till hydro förut så passade på att köpta mig lite godis. Inte värst mycket för det gick endast på 11 kronor så var inte dyr :)

Måndag imorgon igen och kan inte säga mer än att jag hatar det. Men får tänka på att jag fyller år på onsdag så har nått att se fram emot :) kan inte ens fatta de, att jag fyller år då. För när man var mindre så längtade man osv, men nu så känns det inte ens som om jag fyller år snart. Tycker även det ska bli spännande att se vad jag får! hehe :)

Ska snart dra mig uppåt för att kolla på wallander. Så sjukt bra! puss


Kommentarer
Postat av: SIS

JAG ÄLSAKR DIG MEST AV ALLT

2011-02-13 @ 21:14:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0