Sånt är livet

Tisdag idag och skoldagen har varit så otrolig dryg, tycker tisdagar och torsdagar är alltid lika dryga! så önskade jag bara kunde stryka bort dom, menmen sånt är livet. Hjälpte absolut inte med att vi hade bad sista timmen, känner att jag är helt slut efter det. Så kan säga att jag är ganska så slut i kroppen!

Senare mot kvällen blir det träääning, efterlängtade träääning! känns som det var evigheter sen ju. Så idag ska jag verkligen springa benen av mig och göra så gott jag kan hade jag tänkt mig :) men frågan är om jag lyckas ?

Ska nu öppna matteboken och sen klämma i mig en hamburgare. Och sen fortsätta duunka musik tills träning väntas! kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0