Together


You are strong, we are strong togheter. Forever and ever my best friend. Vi är så starka tillsammans älskade vän, och jag kommer alltid att vara vid din sida vad det än gäller, hur långt bort vi är från varandra, när det är, det spelar ingen roll för kommer alltid att vara vid sidan om dig. Önskade jag var vid dig, du är en sån underbar mäniska och du gör mig så stark i alla lägen. Du släpper alltid mina problem, och du får mig att skratta när jag helst vill gråta. Alltid vi två, och vi är så starka tillsammans. Ge verkligen inte upp, och du, glöm aldrig, du förtjänar alltid det bästa. Love you ♥

Kommentarer
Postat av: mollie pejlycke

<33333333333333333 x10000!

jag älskar dig mest soulmate och du är mitt allt

2011-02-03 @ 17:49:57
URL: http://mollanskrollan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0