Tummen upp!

Har inte vart så vidare bra på att blogga så får väl berätta lite extra denna gång..

Onsdag: Då var jag ju som sagt i karlstad och kollade på innebandy när damlaget spelade mot skattkärr! dom vann och det var viktigt för dom. Var där med moa, mollie och malin. Så skönt att äntligen få träffa Mollie!

Torsdag: Det var igår det och då var det meningen att jag skulle med Ellida hem men gick inge vidare, för Ella hade fått magsjukan så då gick det ju inte. Jag åkte hem då jag fixade mig och sen åkte på innebandy med Emma och Klara. Oj vad vi skrattade åt en viss sak, haha ;) Hibs dom vann med 13-8 eller nått. Grattis till dom!

Fredag: Så skönt att få va ledig idag! vet inte när jag sov senast, för förra helgen var det ju lilla vm hela helgen! Men det var ju värt det :) Sitter och kollar lite på tv nu. Ska snart ta tag i kragen och va snäll mot mamma och damsuga! så duktig är jag..

Ikväll så bär bilen av mot kil! där det ska spelas innebandy. Om vi ska vinna då! Jag är inte alls taggad än men jag måste verligen bli det..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0