"Vi ska vinna, vi ska ta dom, vi ska göra köttfärs av dom"

Äntligen fredag, så himla skönt! men snart är det dock söndag igen.. " Livet är en fest "

Min fredag började med skolan, ganska lugn dag i skolan som inte är alls för mycket fel. Gick sen vidare hem till pappa efter skolan. Vi åkte in till julias en sväng där jag hittade mig en tröja :) ett plagg rikare! Nu har vi jämt nyss ätit tacos. Myyys!

Imorgon väntas bilresa till deje där vi ska spela lilla vm. Ska bli oehört kul! är inte alls taggad än men hoppas jag blir det. Nu tar vi hem hela skiten tjejer!

Snart börjar let's dance och då blir det mys med familjen. Tror skarpt jag ska ta ett bad innan det, alltid lika skönt. Ska dyka i badet nu, puss. Skriver imorgon när jag kommit hem ifrån deje, önska oss lycka till :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0