Vinst, ännu en gång - underbart

Vi fixade ihop en vinst med 16-0 idag mot lesjö och det känns verkligen så bra! så om ni läste inlägget innan så är SEGERN VÅR! jag bara älskare

Efter matchen så grillade vi korv med laget, var väldigt roligt faktiskt :) efter det bestämde jag och klara oss för att va kvar och kolla på en match. Och till slut så blev det inte en, utan fler än en! vi kom hem vid halv sju och vi åkte dit klockan halv nio i morse så vi lever verkligen för älvstranden! haha men väldigt roligt har det varit. Tack för dagen gummsi :)

Imorgon ska jag ner och kolla först på jas och sen damlaget med min vän Ellida. Så dagen ser väldigt bra ut imorgon!

puss


Kommentarer
Postat av: Cass

Kolla in min stora bloppis !! :) - du sätter priserna.

2011-02-19 @ 22:56:32
URL: http://salebycass.blogg.se/
Postat av: klara

Tack själv hjärtat! älskar dig <3

2011-02-20 @ 11:51:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0