#9

Nu ska jag skriva vad innebandy verkligen är för mig, det är nått så otroligt mycket för mig.

Kan börja med att från allra första början så gick jag med dom som är i samma ålder som mig. Men det gick framåt och framåt, fick reda på att jag skulle börja träna med 98orna och till slut fick jag va med på matcher. Sen blev jag fast i laget och det känns så jävla underbart. Jag brinner verkligen för innebandy och jag skulle inte kunna klara mig utan det helt ärligt. Det gör så mina dagar blir roliga kan jag säga! att få spela matcher, jämna matcher, springa benen av sig, kämpa från topp till tå, och allt det där! Det är en obeskrivlig känsla, jag tycker om det så jävla sjukt mycket. Sen när jag fick va med och spela med div 4, det var en sån otroligt skön känsla. Allt känns så bra att få vara på planen och spela med mina vänner. Det är otroligt kan jag säga. Innebandy får mig verkligen att må på topp och jag kan inte sluta le när jag är på planen. Så som allt känns nu så tänker jag följa innebandyn så långt det går och jag tänker verkligen satsa på innebandy så långt det bara går och så mycket jag bara kan. Innebandy är verkligen allt för mig och jag brinner för det så otroligt mycket, det är otroligt

Kärleken till klubban och bollen♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0