Brown!!

Kom nyss hem ifrån jollar, hon har tonat mitt hår mellanbrun! jag är väldigt nöjd faktiskt :)

Som vanligt så suger jag på att blogga, men jag glömmer nästan bort bloggen! haha finns ju vissa saker som kommer före :) men idag så har jag iaf umgåts med ellida, vi fick skrattanfall många gånger! Ja som alla andra gånger kan man kalla det :)

Nej fy fan! imorgon börjar skolan igen nått som jag verkligen hatar!! läxor, gå upp tidigt osv.. Nej jag vill så gärna att det ska vara sommar och sommarlov! det vore inte alls fel.

Nu ska jag kika på familjen annorlunda, känner att jag får paaanik eftersom det redan har börjat!

för er som vill ser hur det blev ;)
btw, bilden ser ut som om jag är rödhårig, men det är jag ikke!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0