I'm so proud of you

- Jag är så stolt över dig
Du är så starkt hjärtat mitt, men vi klarar allting tillsammans. " vi är som starkast tillsammans" så kommer jag alltid att säga och det kommer att vara så tills döden skiljer oss åt. Liksom dom små gångerna vi har träffats så har jag redan insett av så korta gånger vi har setts att jag skulle verkligen inte kunna klara mig utan dig. Jag vore inte den jag är idag om jag inte hade dig. Du gör mig så stark, och du vill mig alltid så väl. Du är min äkta bästa vän! Allt som händer nu är så sjukt jobbigt för dig, jag vet det, men vi är så starka tillsammans. Jag ska hjälpa dig och stötta dig i vått och torrt, glöm verkligen inte det för jag kommer stötta dig på topp vännen. Vi genom eld och vatten, jag älskar dig så otroligt mycket bästa vän


   

 


" jag ska följa dig genom eld och vatten
  över land och hav
  jag ska älskar dig tills hjärtat slutar slå"

Kommentarer
Postat av: mollie pejlycke

Jag vet inte ens vad jag ska säga! Jag är tom på ord. Men du vet att jag älskar dig allra mest. Och vi klarar allt tillsammans. Ingen kan någonsin ta sig förbi oss, ingen kan nå din nivå. Du är världens bästa, jag släpper dig aldrig!!!

2011-01-05 @ 13:08:02
URL: http://mollanskrollan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0