It feels good

Igår som sagt så piskade vi örnen med 4-1, huuur skönt? Ungefär seriens svåraste match kanske, så det kändes skönt att få en vinst mot dom :) mötte ju min bästa vän, hon mår nog inge bra av att vi vann. hihi :*

Senare på kvällen igår firade vi mamma, ellida var hemma hos oss då. Vi åt tacos och kollade film och så. Så lördag kvällen blev väldig slapp men ändåse jätte jätte bra!

Idag så har jag varit vid älvstranden från 12.00-17.00 ungefär, jag leeever där :) så nu är jag helt slut efter igår och idag.

Imorgon är det ny vecka, och det innebär att skolan startar igång på sin plats igen. Jag gillar verkligen inte det, jag längtar så mycket tills sommarlov. Det sjunger om det, åh give me give me.

Sitter som alla andra dagar (???) i jonathans rum och kikar på datorn. Haha! mycket liv jag har tycker jag. Snart så ska vi gå in till pappa och linda och kolla på solsidan. Så jävla skönt pogram! ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0