Jag älskar dig!

Min älskade vän, min älskade bästa vän, min fina vän, min snälla vän, min underbara vän, min goa vän. Vad skulle jag göra utan dig egentligen? sitter och tänker på det så otroligt ofta, jag har kommit fram till att jag verkligen inte skulle lyckas att va den jag är idag om jag inte hade dig så nära jag har dig. Jag har verkligen tänkt på vad lycklig jag är med dig egentligen? det är fan helt jävla otroligt.

Alla minnen vi delar, ja liksom det sitter som klister fast i min hjärna. Varje sekund med dig känns som om man vunnit 100000 miljoner om inte ännu mer ska jag lova dig. Jag mår så bra av att få va vid dig och få dela mina skratt, tårar, glädje, pinsamma saker, skämmas och allt det där med just dig.

Du eller någon annan kommer aldrig någonsin, aldrig någonsin förstå hur mycket jag älskar dig. Orden räcker helt enkelt inte till, till det. Du är och förblir min bästa vän Ellida. Du har givit mig ett super liv och någonting att tro på. Sen du kom in i mitt liv så har allt förändras, du får mig alltid att må på topp hur nere jag än var innan. Vi har inte alltid så bra stunder, men der flesta klarar vi tillsammans och gör det till kanon. Som vi alltid säger " vi klarar ihop detta tillsammans" En gång bästa vänner, alltid bästa vänner.

Jag älskar dig så otroligt mycket Ellida Moss. Du gör mig starkare än någonsin. 


 


Kommentarer
Postat av: sis

älskar dig något otroligt mke inget kan nånsin slå det vi gör.Alla minnen är som det skulle vara i går minns varenda lilla sekund sis. Om vi skulle stå i miljontals människor är det bara dig jag lägger märke till , älskar dig mest av allt <33333333333333333333333333333333333333333

2011-01-28 @ 20:48:04
URL: http://mossellida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0