jag♥feber

Igår kväll hade jag världens största huvudvärk! visste ärligt talat inte vart jag skulle ta vägen, så idag så fick jag stanna hemma ifrån skolan med min feber.. Men man kan ju aldrig klaga på att man är hemma ifrån skolan :) haha!

Som sagt idag så har jag bara degat i soffan, har nästan inte orkat någonting förutom att jag har varit ute och köpt paket till mammi som fyller år imorgon <3 annars så har jag bara varit inne och kollat på tv. Men nu så känner jag mig betydligt bättre! jag är nog på bättringsvägar iaf som tur är :)

Jag sitter just nu hemma vid pappa och chillar lite på datorn. Jag är hemma imorgon med ifrån skolan för att jag inte ska bli värre. Får se vad det blir imorgon! förutom att fira mamma :)

Nu ska jag va social mot ellida på msn! have a nice time everybody

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0