Kärleken till klubban och bollen

Vinst med 4-2! fan så jävla göööööööött! Serieledare är vi nu och det känns så jävla underbart :) nästa helg väntas lilla vm, då jävlar visar vi vilka vi är tjejer :)

Stannade sen kvar och kollade på en match när hibs spelade, dom förlorade dock med 6-5. När jag väl kom hem så gedde jag victor stor stryk (!!!) Nu så sitter jag och donkar musik och väntar på pizza. Ikväll bilr det mys med familjen med godis och sånt!

Imorgon så ska jag och Ellida ner och kika på när HIF spelar. Klockan tolv börjar den så får inte sova speicellt mycket imorgon heller! men just nu känns det som om jag skiter i det, haha. Ska fortsätta att vara social mot min musik nu, kiss

Kommentarer
Postat av: moa

nu vill vi höra dej heja riktigt mycket mathilda :)

2011-01-30 @ 09:18:34
URL: http://ellinormaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0