Lät du henne komma närmre?

- var hon vackrare än mig?

Ja som jag alltid börjar mitt inlägg med. Varför är jag så dålig med att uppdatera på bloggen? jag förstår inte :) men tiden räcker väl tydligen inte till!

Idag är det fredag och det kan inte kännas mer än bra. Skolan gick väldigt snabbt idag, så jag klagar inte nej! sitter just nu hemma vid pappa, jag är ensam hemma så sitter och kikar på tv och bara njuter. Ikväll blir det mys med familjen! Ellida kommer kanske sen också, super gilla :)

Ska tala om att till söndag så ska jag spela med div 4! wiho. Julia Jansson ska även va med!! vi är så taggade som det kan bli, eller hur julia? ;) hon hämtar upp mig tills samlingen så tror jag kommer bli riktigt taggad med att ha den bruden brevid sig :) gilla!!

Nu får det räckaaa! puss på er bajsungar


Kommentarer
Postat av: EMMA

VECKANS BLOGG! - var med och tävla?

2011-01-21 @ 20:40:04
URL: http://eeehm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0