Minnen 2010


Svennis cup


En innebandycup i uppsala, oj vad jag amanda ellida skrattade då


Jag tog kort på jonathan


Metallstugan med klassen


Jag och ellida, den sommarn var våran!


Jag och ellida stod i kassan vid minigolfen, även klättrade vi i träden och skrattade så vi tjöt


Mollie kom till hagfors på besök, sånna minnen som alltid sitter kvar i hjärtat


Bjarka gjorde en inbakad fläta på mig för första gången och jag älskade den till tusen


En sommardag vi tog kort i teamet "team tango" fast bjarka var dock inte med


En oförglömlig dag när julia och johanna fotade mig och ellida. " a day to remember"





Det var några minnen ifrån 2010, finns otroligt många men kan ju inte lägga upp allt, så här fick ni några minnen ifrån 2010! :)

Kommentarer
Postat av: mollie pejlycke

Helt oförglömligt var det hjärtat mitt!

Men nu taggar vi om på nytt och 2011 blir vårt år. Det lovar jag dig, jag ska verkligen se till att det blir det! ♥ jag älskar dig mest

2011-01-01 @ 19:59:13
URL: http://mollanskrollan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0