Never say never

Fått hjälp av rebecca med min blogg lite :) tack för hjälpen! men tänker inte ha såhär länge, kanske en vecka? för ska få hjälp av min kusin nån annan dag nu men kände att jag ville jämt ha nått nu direkt så fick hjälp nu direkt så får jag nått annat igen om en vecka kanske :)

Söndag idag och innebär skolan imorgon! död mig.. Dagen har bestått av kikat på innebandy och varit hos min Ellida. Skrattade så vi tjöt ungefär, plus så fotograferade hon mig. Bilderna blev bra faktiskt med tanke på att hon tog med en vanligt kamera. Bilder dyker upp nån dag snart, bara den lille fisen skickar dom nån gång!

Jag är så jävla irriterad att det är måndag imorgon som innebär skolan, fy fan vad lett jag blir. Kan säga såhär att det förstör ens liv, men måste ju tänka så att om jag inte kunde gått i skolan så skulle jag inte nu ex.p sitta här och skriva! haha så måste positivt och negativt. Ska snart bege mig upp framför tvn och kolla på wallander! see ya


bild ifrån sommras

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0