Not one that you

Var hos min vän Ellida igår hela dagen ungefär. Vad så otroligt skoj, vi skrattade otroligt mycket och hon fotograferade mig med en vanlig kamera fast bilderna blev rätt coola ändå. Därför tänkte jag visa upp dom





Så snål var hon med att skicka bilder! haha men hoppas jag får fler då jag lägger upp dom här :)

Dagen idag har varit skolan, hatar måndagar som vanligt! var hemme en sväng innan jag gick iväg till Elias. Mysigt var det! kom hem efter åtta där då jag satte mig och kollade på familjen annorlunda! haha blir så otroligt nervös när jag ser det :)

Imorgon så ska jag förmodligen träffa Ellida efter skolan, tror vi skulle fortsätta med att fotografera! as kul är det. Bara att vänta och se om vi får varsin systemkamera, haha! Hoppas hon ringer nån gång också..

Har glömt att tala om att jag är kung på att spela fifa! till och med bättre än victor, + albin. Haha! så därför ska jag nog spela det nu! KUNG


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0