nytt år, nya möjligheter

Åh, 2010 är nu över och det känns väldigt tungt. Jag vet inte varför men det är väl så, jag kommer ha med mig otroligt många minnen ifrån 2010. Det har väl varit ett bra år fast ändå inte. Jag hoppas verkligen detta året 2011 kommer bli superB.

Detta år blir jag 12, känns inte så mycket faktiskt eftersom dom flesta av mina vänner är 13 så jag är väl inte så förvånad att jag blir tolv. Men detta år kommer jag börja sexan, jag har faktiskt längtat efter det för att få kunna se mina andra vänner också. Så det ska bli spännande det också!

Liksom jag kan inte fatta att det är ett nytt år och att vi är inne i januari? det var inte länge sen det var sommaren känns det som. Jag vill hinna med så mycket roligt som möjligt detta år, att jag verkligen får spendera dom sakerna jag önskar och att nån av mina drömmar går i uppfyllelse.

Jag hoppas verkligen 2011 blir det fantastiskt år med mycket roliga saker. Jag önskar er alla ett gott nytt år :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0