Sex and the city

Ojojoj här har jag inte skrivit på ett tag, jag är så dååålig!

Men jag orkar inte tala om allt jag gjort, firade nyår med mamma också :) victor hade fest här på nyår så var inte så okej när vi kom hem ;) ja men var väl lite smått.

Men idag iaf så har jag tränat och varit vid mormor och morfar ett litet tag. Just nu så sitter jag och kollar på sex and the city med min vän ellida. Hon ska sova här vid mig inatt, var ju allt för länge sen så det beehövs! vi pratar om allt mellan himmel och jord så det känns skönt detta.

Måste tala om att jag ska tona mig, tror jag ska tona mig mörk också! vååågar man?

Nej nu måste jag va snäll mot ellida och va lite social mot henne! stackars henne säger jag bara..


Du är en sån vän som alla behöver


Kommentarer
Postat av: elvira

Tycker du ska bli brun, du skulle passa i det :) <3

2011-01-04 @ 11:44:35
Postat av: Anonym

E: jaa hoppas jag vågar!! :) men tack sötfisen!!

2011-01-04 @ 16:19:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0