Storvreta 2011

Storvreta 2011

- Helgen eller ja dagarna i uppsala har varit toppen med mina favo tjejer. Vi hann med 5 matcher! vi kom så långt så vi skulle spela semifinal till slut, gissa om man var nervööös? det var så " vinna eller försvinna" för om vi åkte ut så skulle vi hem, om vi vann så gick vi vidare! men tyvärr så gick det inte längre.. vi förlorade med 1-2! men oavsett så har alla kämpat till tusen och helgen har varit så bra med er. Vi hann inte med så mycket tillsammans men det var ju alltid något :)

Igår efter semifinalen så åkte några hem och några stannade kvar, jag stannade med mamma och dom i en stuga som dom hade hyrt i uppsala. Där var även några ifrån laget, ja vad ska man säga? vi skrattade så vi tjöt åt min underbara och knäppa lillebror :) ojoj undrar vad det kommer bli med denna pojk..

Nu så sitter jag vid jonathan i hans rum och vi sitter hungriga och väntar på mat, TACOS! fy vad gott det ska bli, jag är så sugen på det så det inte finns ord för det.. Nu ska jag kolla om det är klart, ciao

Kommentarer
Postat av: ronja

dags för veckans header anmäl dig och se om det är du som har den snyggaste headern ;)

kram!

2011-01-09 @ 18:37:57
URL: http://milkchocolate.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0