Talking to the moon

Har inte hänt alls mycket idag. Det började med att jag försov mig tills halv åtta. ups! fick hoppa upp och fixa mig så snabbt som möjligt. Men jag kom i tid iaf, som tur var!

Har bara suttit här hemma hela dagen sen jag kom hem ifrån skolan. Kom hem och fick reda på att victor var sjuk. Så jag själv kan ju inte gå nån stans förutom att vara hemma känns det som. Haha! men hoppas jag inte blir sjuk, för vill va frisk till helgen! Ska gå upp å kolla om maten är klar nu. Det låter i magen :)


Kommentarer
Postat av: moa

hejsan sötnos :) Just nu pågår veckans blogg inne hos mig, kika in en sväng och släng in en kommentar om du är med! kram.

2011-01-28 @ 15:19:33
URL: http://moaanderssonn.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0