What fun

Kärlek under 2010 . .
Har du kysst någon? ja
Har du pussat någon? ja
Har du varit tillsammans med någon? yes
Har du varit kär i någon? ja
Har du haft sex med någon? nej
Dina vänner under 2010 . .
Har en vän dött? ja...

Har en vän sökt tröst hos dig? yes
Har du sökt tröst hos en vän? ja
Har du sovit över hos en vän? ja det har jag
Har du varit kär i en vän? nej eller liksom den man har varit kär i är ens vän också.
Har du fått mer än fem nya vänner under året? jag tror det
Du under 2010 . .
Har du gråtit? ja
Har du skrattat? om jag har
Har du kissat på dig? haha nej
Har du sovit i tält? yes
Har du sovit under bar himmel? nix
Har du varit på Gröna Lund? nej
Har du varit på Liseberg? nix
Har du varit på Kneipbyn? nej
Har du varit utomlands? nej det har jag inte
Har du varit i en annan stad? yes
Har du bott hemma? ja 

När har du som mest . .
Gråtit under 2010? ..
Skrattat under 2010? när jag har hade kul eller nått sånt
Denna månad . .
Har du varit kär?
Har du kysst någon? nej
Har du pussat någon? ja, herman ;)
Har du kramat någon? ja
Har du skrattat? yes
Har du gråtit? ja..
Har du varit glad? ja
Har du varit ledsen? nej
Har du haft sex? nix
När ..
Grät du senast? igår..
Skrattade du senast? när jag skrattade riktigt mycket var när ellida sov hos mig :)
Duschade du senast? igår men ska göra det sen
Lyssnade du på musik senast? jämt nyss
Hade du kul senast? måndag
Hade du tråkigt senast? nu!
Vem . .
Kysste du senast?
Kramade du senast? victor ;)           
Pratade du i telefon senast med? pappi
Fick du sms av senast? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0