Wiho säger jag bara!

Åh vilken skön känsla. Jag var så otroligt pirrig innan jag gick på planen! men sen när jag gjorde mitt första byte så kändes det så härligt! det var sjukt kul att spela, as kul. Vi vann med 19-5 :) jag gjorde 3+1, satte en straff också! wieee :) hoppas det inte är sista gången, för det var riktigt roligt vill jag lova.

Efter matchen så var jag kvar och kollade på damlaget! dom vann med 8-5 dom! grattis till dom :)

Sitter vid pappa just nu och ska snart gå in till dom och kolla på solsidan. Så jävla klockrent pogram!

Åh fy tusan, imorgon är det ny vecka igen! det innebär måndag plus skola. Det värsta som finns! men jag har inget val, måste bita ihop..

Imorgon ska jag äntligen träffa Ellida! nu ska jag skynda mig in och kolla solsidan, kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0