Wonderful!

Min fredag har bestått av skola och mys med familjen ungefär. Känner mig inte på högsta nivå, har lite ont i magen men känner mig bättre nu :) Har även beställt ett par nya skor som jag fick hämta idag, i'm in love! puss på dom.

Ja imorgon då jävla smäller det 12.30, match mot skattkärr som gäller! då ska vi visa älvstranden vad vi går för tjejer. Resultatet kommer senare imorgon kväll. Hoppas såklart på vinst och ni är väldigt söta om ni håller tummarna.

Nu sitter jag som vanligt och lyssnar på musik, haha livet med musik ungefär! Ska försöka att lägga mig inte för sent idag pga av att imorgon ska jag vara pigg och springa benen av mig. Nej nu ska jag gå och slå ner victor!

Jag saknar min underbara vän mollie.


Kommentarer
Postat av: EMMA

vad heter "text-stilen" du har ?



och du är med i Veckans Blogg, va?

- Många kommentarer försvann.

2011-01-29 @ 10:26:21
URL: http://eeehm.blogg.se/
Postat av: mollie pejlycke

Och jag saknar dig min älskade vän. Världens bästa är du!!

2011-01-29 @ 11:06:51
URL: http://mollanskrollan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0