You hurt so deeply

- Jag är så jävla besviken på dig. Om du bara visste.

Natten med ellida var så otroligt bra, har inte skrattat så mycket på länge. Skrattade så mycket så jag fick kramp i magen, haha men det var värld det :)

Klockan är ett och jag har inte gjort så mycket av det lilla dagen har bestått av, jag har varit till Linda en sväng och kollat efter mina mjukisbyxor. Men ikväll så ska jag förmodligen åka ner till älv och glo på innebandy när damlaget ska spela :) ska förmodligen få med mig min vän Ellida ner som jag hoppas på.

Imorgon blir det 4/5 timmars bilåkning, vi i f98 åker och lirar innebandy torsdag-lördag imorgon! cupen kommer va i uppsala. Jag längtar så mycket, jag och amanda har planerat för fullt som jag gillar otroligt mycket. Hoppas såklart på guld hem som ska ske!

Nu ska jag börja packa lite smått inför imorgon! ciao 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0