Glad tjej

Oj! har haft ett stort uppehåll ett tag. Men kan säga såhär att det behövdes med feta bokstäver. Under denna bloggpaus så har det väl inte hänt så följande mycket saker. Dagarna har rullat på precis som dom ska och jag mår super bra just nu :)

Kan inte fatta det, att det är sommarlov till torsdag!!!!!!!!!!!! Själv så får jag sommarlov imorgon :D För på torsdan så åker jag och några andra ifrån Hagfors till Stockholm och är där i en vecka på innebandyläger. Taggningen blir bara större och större, och det blir bara bättre och bättre! hoppas det går toppen där uppe nu, för oss alla. Åh jag är så glad!

Sen veckan efter jag kommit hem så drar innebandyskolan igång, den ser jag också fram emot sjukt mycket! så det är innebandy en lång tid nu, och det älskar jag!

ska försöka hinna med ett inlägg innan jag åker, annars får ni ha det så bra! för det kommer jag ha. Hoppas jag kommer hem med glada miner!!! :)

/MJ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0